

این فرم، فهرست مطالب را نمایش میدهد. در آن، آدرس صفحه طراحی، توضیحات تکمیلی، Supplementary page field، تاریخ و وضعیت ویرایش پروژه درج شده است.
برای طراحی این فرم، به منوی Utilities بروید، گزینه Master Data را انتخاب کنید و در نهایت روی Form کلیک کرده و آن را Open کنید:
Utilities > Master Data > Form > Open
صفحهای تحت عنوان Templates باز خواهد شد که شامل فرمهای پیشفرض EPLAN است. برای طراحی فرم Table of Contents، در قسمت Files of type نوع Form مدنظر را انتخاب کنید. سپس، یکی از فرمهای پیشفرض EPLAN را انتخاب نمایید.
برای طراحی فرم Table of Contents، وارد منوی Utilities شوید و گزینه Reports را انتخاب کنید. سپس روی Generate کلیک کنید.
در بخش بالای صفحه، روی ستاره طلایی رنگ (New) کلیک کنید و فرم Table of Contents را پیدا کنید. پس از انتخاب این فرم، محل قرارگیری Report را مشخص کنید (جاگذاری فرم). در نتیجه، این فرم در یکی از صفحات پروژهای که تعیین کردهاید، قرار خواهد گرفت.
اگر قصد دارید روی یکی از فرمهای EPLAN تغییراتی ایجاد کنید، ابتدا از آن فرم یک کپی تهیه کنید یا از دایرکتوری EPLAN در بخش Forms یک Back Up بگیرید:
Users > Public > EPLAN > Data > Forms > Company name
در صورت خروج متن از کادر طراحیشده، وارد Properties آن متن شوید و در بخش Format گزینه Text Width Fixed را فعال کنید.